Number of the records: 1  

Měkké lokalizační faktory města Liberec

  1. S-BP 5079
    Erbová, Jana, 1989-
    Měkké lokalizační faktory města Liberec [rukopis] / Jana Erbová. -- 2011. -- 48 l. : il., mapy, grafy. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Tato bakalářská práce nese název ?Měkké lokalizační faktory města Liberec? a je zaměřena právě na hodnocení těchto faktorů. Teoretická část je rozdělena do tří kapi-tol. První kapitola se zabývá vznikem regionálního rozvoje a lokalizačními faktory obecně. Druhá kapitola je již zaměřena na podrobné vymezení měkkých lokalizačních faktorů a třetí kapitola nastiňuje teritoriální marketing. Ten využívá měkké lokalizační faktory jako jeden ze svých nástrojů. Tato teorie je postavena na klasickém podnikatel-ském marketingu, avšak produktem je zde město. Cílem praktické části je podat ucelený obraz o měkkých lokalizačních faktorech v rozvoji Liberce a zároveň poukázat na pro-blematiku některých oblastí, jako například vzhled a kvalita budov, kultura, zábava, možnosti sportovního vyžití. V závěru zdůrazňuji důležitost měkkých faktorů, protože právě ty vytvářejí pozitivní atmosféru města a zároveň rozhodují o lokaci kvalitních lidských zdrojů a investorů.. -- Abstract: This bachelor thesis is called ?The soft location factors in the town Liberec? and is focused on evaluation of these factors. Theoretical part is divided into three chapters. The first is interested in origin of regional development and location factors in general. The second chapter is focused on specific definition of soft location factors and the third outlines territorial marketing. It uses soft location factors as one of its tool. This theory is based on classic business marketing yet the product is city. The aim of practical part is to give full picture of soft location factors influence on development of the city Libe-rec and simultaneously show the problems of some areas, such as building quality and look, culture, entertainment and possibilities of sports. In the conclusion I point out the importance of soft factors because they create positive atmosphere in the city and decide the location of quality human resources and investors at the same time.
    Koutský, Jaroslav, 1981-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje
    zábava. kultura. sport. regionální rozvoj. Liberec (Česko : oblast). měkké lokalizační faktory. Liberec. soft location factors. entertainment. culture. sport. bakalářské práce
    332.055.2. 796/799. 316.7. 79. (437.316). (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.