Number of the records: 1
Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci
Title statement Marketingové řízení a jeho využití v příspěvkové organizaci [rukopis] / Jan Stupák Personal name Stupák, Jan, (dissertant) Issue data 2011 Phys.des. 64 l., [6] l. příl. Note Lic. smlouva Thesis note Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Another responsib. Olšová, Petra (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (degree grantor) Subj. Headings marketing * příspěvkové organizace * analýza Subj. Headings Staré Město (Děčín, Česko) Subj. Headings marketingové řízení marketingový plán SWOT analýza marketingové strategie Zámek Děčín marketing management marketing plan SWOT analysis marketing strategies allowance organizations Zámek Děčín Form, Genre diplomové práce Conspect 339 - Obchod UDC 334.012.46 * 347.191.11 * 339.138 * 658.8 * (437.315) * (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00132996 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-DIP 1116 4212132936 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1