Number of the records: 1
Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu
Title statement Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu [rukopis] = The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing / Kateřina Gruntová Par.title The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing Personal name Gruntová, Kateřina, (dissertant) Issue data 2010 Phys.des. 75 l., [9] l. příl. : il. Note Lic. smlouva Thesis note Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Another responsib. Reissová, Alice (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor) Subj. Headings internetová reklama * marketingová komunikace Subj. Headings spotřebitelé vliv médií internet reklamní média reklamní strategie internet advertising consumers media influence communication in marketing internet advertising media advertising strategy Form, Genre diplomové práce Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 658.8:316.77 * 659.19 * (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00103586 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-DIP 1012 4212132381 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1