Number of the records: 1  

Implementace principů Fair Trade ve vybraných českých firmách na domácím trhu

  1. S-BP 4957
    Kočí, Petr, 1985-
    Implementace principů Fair Trade ve vybraných českých firmách na domácím trhu [rukopis] = Fair trade principles as applied in selected Czech companies on the domestic market / Petr Kočí. -- 2010. -- 50 l., [7] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Tato práce se snaží zmapovat aspekty fair trade od raných počátků až po současnost. Hledá obory, ve kterých se dá fair trade uplatňovat a zodpovídá některé z nejvíce pokládaných otázek ohledně tohoto fenoménu. Hlavním úkolem této práce je sumarizovat firmy zabývající se nákupem či prodejem fair trade výrobků, či jinak implementují fair trade do svých obchodních strategií. Z důvodů velkého množství těchto firem jsme se rozhodli udělat úzký výběr a ten poté rozdělit do několika skupin pro větší přehlednost. Také se zde objevují údaje o objemu prodeje fair trade výrobků v naší republice a informace s fair trade související jako je sociální odpovědnost firem, udržitelný rozvoj či bio. V závěru práce se snažíme zachytit, zda objem prodeje fair trade výrobků stoupá či klesá, co k tomu přispívá a jaké by mohly být v tomto oboru učiněny změny k lepšímu.. -- Abstract: This final essay is trying to map aspects of fair trade from early beginnings to present times. It seeks branches in which the fair trade could be used and answers some of the most laid questions about this phenomenon. The main aim of this essay is to summarize firms that are involved in buying and selling fair trade products or are implementing fair trade to their market strategies. Due to the fact that there are quite many of these firms we decided to do choose a narrow count of firms and then divide them to a few groups to make that more clarity. Also there are appearing data about sales of fair trade products in our country and information to fair trade related such as corporate social responsibility, sustainable development or bio. In the end of essay we are trying to see if the sales of fair trade products are rising or falling, what contributes to this and what changes could be done in this matter to make it better.
    Izavčuk, Jaroslav, 1973-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    volný obchod. společenská odpovědnost firem. fair trade. malé a střední podniky. Česko. udržitelný rozvoj. fair trade Fair trade cities. free trade. sustainable development. corporate social responsibility. fair trade cities. bakalářské práce
    334.012.63/.64. 339.5:17. 005.35. 339.5.012.42. (437.3). (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.