Number of the records: 1  

Studie posílení image značky Tatra 360 Degree Branding

  1. Title statementStudie posílení image značky Tatra 360 Degree Branding [rukopis] / Petr Pščolka
    Additional Variant TitlesPosílení image značky metodou 360 stupňů
    Personal name Pščolka, Petr, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.71 s. : il.
    NoteVed. práce Pavel Beneš. Není lic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu, 2010
    Another responsib. Beneš, Pavel, 1960- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér vizuální design (degree grantor)
    Subj. Headings grafický design * loga * vizuální komunikace * Tatra (automobily)
    Subj. Headingsznačka brand reklama redesign Tatra brand logo advertisement redesign
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect76 - Grafické umění. Grafika
    UDC766:655 * 659.126 * 316.77:159.931 * 629.331 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00121513
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    U-DP 4544343003965sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.