Number of the records: 1  

Marketing kulturního dědictví

  1. Title statementMarketing kulturního dědictví [rukopis] / Alice Brádková
    Personal name Brádková, Alice, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.54 l. , 9 l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    AbstractTato práce se zabývá specifiky marketingu v oblasti kulturních památek. Vychází ze současné situace, ve které mnoho památkových objektů bojuje s nízkou návštěvností. Je zde vymezena role marketingu v této oblasti a podrobně popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní příklad, národní kulturní památku, státní zámek Libochovice. Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii komunikace a propagace pro zvýšení jeho návštěvnosti. Zámek je charakterizován jako produkt, pro který je zde popsána také jeho cena, distribuce a marketingová komunikace. Na základě informací z vlastního šetření jsou stanoveny návrhy, které by měly pomoci zvýšit počet příchozích návštěvníků.
    This work deals with marketing specifics in the area of historic landmarks. It comes out of current situation, when plenty of ancient monuments fumbles with low visit rate. The marketing objectives in this area are described in detail as well as specific tools of marketing mix. Theoretical knowledge is applied to particular example, national cultural monument, state chateau Libochovice. This work targets are to suggest suitable marketing strategie in communication and advertising in order to heighten its visit rate. The chateau is featured as a product with description of its price, distribution and marketing communication. Based on personal investigation are set the proposals to attract new visitors.
    Another responsib. Reissová, Alice (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * kulturní památky * zámky
    Subj. Headings Libochovice (Česko)
    Subj. Headings kulturní turismus * nástroje marketingu * strategie * cultural tourism * marketing * instruments of marketing * strategy * chateau Libochovice
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC728.82 * (437.315) * 904 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00104995
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 46554212131538sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.