Number of the records: 1
Marketing kulturního dědictví
- S-BP 4655
Brádková, Alice, 1988-
Marketing kulturního dědictví [rukopis] / Alice Brádková. -- 2010. -- 54 l. , 9 l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Tato práce se zabývá specifiky marketingu v oblasti kulturních památek. Vychází ze současné situace, ve které mnoho památkových objektů bojuje s nízkou návštěvností. Je zde vymezena role marketingu v této oblasti a podrobně popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní příklad, národní kulturní památku, státní zámek Libochovice. Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii komunikace a propagace pro zvýšení jeho návštěvnosti. Zámek je charakterizován jako produkt, pro který je zde popsána také jeho cena, distribuce a marketingová komunikace. Na základě informací z vlastního šetření jsou stanoveny návrhy, které by měly pomoci zvýšit počet příchozích návštěvníků.. -- Abstract: This work deals with marketing specifics in the area of historic landmarks. It comes out of current situation, when plenty of ancient monuments fumbles with low visit rate. The marketing objectives in this area are described in detail as well as specific tools of marketing mix. Theoretical knowledge is applied to particular example, national cultural monument, state chateau Libochovice. This work targets are to suggest suitable marketing strategie in communication and advertising in order to heighten its visit rate. The chateau is featured as a product with description of its price, distribution and marketing communication. Based on personal investigation are set the proposals to attract new visitors.
Reissová, Alice. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
marketing. kulturní památky. zámky. Libochovice (Česko). kulturní turismus. nástroje marketingu. strategie. cultural tourism. marketing. instruments of marketing. strategy. chateau Libochovice. bakalářské práce
728.82. (437.315). 904. 339.138. 658.8. (043)378.22
Number of the records: 1