Number of the records: 1  

Marketing nezávislých finančně poradenských společností- (porovnání Broker Consulting, a.s. a Partners)

  1. S-BP 4577
    Rubeš, Matěj, 1987-
    Marketing nezávislých finančně poradenských společností- (porovnání Broker Consulting, a.s. a Partners) [rukopis] = Marketing of independent financial consulting companies : Comparison of the Broker Consulting a.s. and Partners / Matěj Rubeš. -- 2009. -- 51 l., [4] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstract: V mé bakalářské práci se zabývám dvěma hlavními tématy. První je finanční poradenství, u kterého popisuji jeho historii, dále jeho podobu dnes a vyhlídky do budoucna. Také se zabývám otázkou pro koho je finanční poradenství určeno a popisuji zde průběh poradenského procesu. Druhým hlavním tématem je marketing poradenských a finančně nezávislých společností. K tomuto tématu jsem si na porovnání vybral dvě společnosti tohoto druhu, které působí na českém trhu- Broker Consulting a.s.(dále jen Broker Consulting) a Partners for life planning a.s. (dále jen Partners). Po představení společností se věnuji hodnocení jejich marketingové činnosti a porovnání jejich marketingových kroků na českém trhu. Na závěr práce ve zkratce popisuji nové trendy v marketingu nezávislých finančně poradenských společností.. -- Abstract: This bachelor thesis discusses two main topics. Firstly, it focuses on financial counselling in general, its history, its current forms as well as its future outlook. I have also taken into account the issue of who is financial counselling for, further describing the individual steps of counselling process. Secondly, marketing of independent financial counselling companies is analyzed. I have selected two companies operating on the Czech market for comparison, namely Broker Consulting a.s. (hereinafter referred as "Broker Consulting``) and Partners for life and planning a.s. (hereinafter referred as "Partners``). Introduction of both companies is followed by an assessment of their marketing activities and comparison of their marketing behaviour on the Czech market. Finally, I briefly describe new trends in the marketing of independent financial counselling companies.
    Ryšánková, Štěpánka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketing. finanční služby. poradenství. obchodní společnosti. marketingová činnost. finanční poradce. nezávislý. multilevel marketing. marketing. marketing operation. company. financial counselling. financial adviser. independent. multilevelmarketing. bakalářské práce
    347.72. 339.138. 658.8. 336.717. 659.2. 316.3. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.