Number of the records: 1  

Ruská architektura

  1. Title statementRuská architektura [rukopis] / Markéta Krpešová
    Personal name Krpešová, Markéta, (dissertant)
    Phys.des.50 l., [19] l. obr. příl. + 1 CD-ROM
    NoteVed. práce Jaroslava Celerová. Autor neodevzdal lic. smlouvu
    AbstractSvou bakalářskou práci jsem věnovala Ruské architektuře. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje stručný vývoj architektury a památky převážně Moskvy a Petrohradu. V praktické části jsou dva slovníky: Rusko-český slovník a Slovník termínů. Cílem mé práce bylo sestavení "mozaiky`` charakteristik různých architektonických památek.
    I have devoted the bachelor thesis work to Russian architecture. Work is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to development of Russian architecture and architectural monuments, first of all from Moscow and St.-Petersburg. The practical part includes two dictionaries: the Dictionary of the Russian-Czech concepts and the Dictionary of special terms. Creation of "mosaic" of characteristics of various architectural monuments was the purpose of my work.
    Another responsib. Celerová, Jaroslava, 1955- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky. Oddělení slavistiky (degree grantor)
    Subj. Headings architektura - Rusko * architektonické památky - Rusko
    Subj. Headings achitektura * chrám * stavba * architekt * památka * arch. sloh * kopule * kostel * interiér * architecture * temple * construction * architect * monument * movement * dome * church * interior
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect72 - Architektura
    UDC72 * (470+571) * 72:904 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languageruština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00104953
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-DP 161293149956129sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.