Number of the records: 1  

Komunikace obecního úřadu malé obce

  1. Title statementKomunikace obecního úřadu malé obce [rukopis] = Municipality office communication (minor municipality) / Markéta Moravcová
    Par.titleMunicipality office communication (minor municipality)
    Personal name Moravcová, Markéta, (dissertant)
    Issue data2009
    Phys.des.45 l., [5] l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    AbstractPráce Komunikace obecního úřadu malé obce se zabývá vztahem komunikace s danou legislativou a komunikačními prostředky jako nástroji marketingu. V práci jsou popsány komunikační prostředky, které by z části měl, z části mohl, obecní úřad ve své praxi používat. Obecní úřad malé obce je nejčastěji se vyskytujícím úřadem veřejné správy v České republice. To, jakým způsobem obec prezentuje svou činnost odborné i laické veřejnosti, může být mnohdy ovlivněno nedostatkem znalostí práce s nutnými komunikačními prostředky a s médii. Analýza komunikačních prostředků ukázala, že obecní úřad malé obce ve své praxi používá všechny prostředky uložené mu legislativou, i když s nízkým výskytem četnosti využití. Na druhé straně ale nevyužívá všech marketingových nástrojů, které mohou práci s veřejností usnadnit. Možným řešením vzniklé situace je výcvik mediálních a komunikačních dovedností. Otázkou zůstává, zda by představitelé místních samospráv dokázali ve svém programu najít pro takový výcvik prostor.
    The work "Municipality office communication (minor municipality)" deals with existing legislative and communications as the means of marketing. There are means of communication being described in this work, that a municipal office partly should, partly could use in its practice. The municipal office of a small community is the most common kind of public administration office in the Czech Republic. The manner, in which a municipality presents its activity to both the professional and non-professional public, can often be influenced by the lack of knowledge of work with the necessary means of communication and the media. The analysis of means of communication demonstrated the fact, that the municipal office of a small community uses all the means of communication imposed by legislative, though with a low frequency of application. On the other hand it doesn't use all the marketing appliances, that could make work with the public easier. The possible solution of the given situation is a training of medial and communication skills. There remains a question, whether the representatives of the local authorities could find space for such a training in their programme.
    Another responsib. Olšová, Petra (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (degree grantor)
    Subj. Headings komunikace (sdělování) * obecní úřady * obce * masmédia * reklama a propagace * marketing
    Subj. Headings legislativa * propagace * Communication * municipality office * legislation * media * publicity
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC711.437 * 911.373 * 339.138 * 658.8 * 659.1 * 316.774 * 659.3 * 352 * 316.77 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00060803
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 42214212129657sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.