Number of the records: 1
Komunikace obecního úřadu malé obce
Title statement Komunikace obecního úřadu malé obce [rukopis] = Municipality office communication (minor municipality) / Markéta Moravcová Par.title Municipality office communication (minor municipality) Personal name Moravcová, Markéta, (dissertant) Issue data 2009 Phys.des. 45 l., [5] l. příl. : il. Note Lic. smlouva Abstract Práce Komunikace obecního úřadu malé obce se zabývá vztahem komunikace s danou legislativou a komunikačními prostředky jako nástroji marketingu. V práci jsou popsány komunikační prostředky, které by z části měl, z části mohl, obecní úřad ve své praxi používat. Obecní úřad malé obce je nejčastěji se vyskytujícím úřadem veřejné správy v České republice. To, jakým způsobem obec prezentuje svou činnost odborné i laické veřejnosti, může být mnohdy ovlivněno nedostatkem znalostí práce s nutnými komunikačními prostředky a s médii. Analýza komunikačních prostředků ukázala, že obecní úřad malé obce ve své praxi používá všechny prostředky uložené mu legislativou, i když s nízkým výskytem četnosti využití. Na druhé straně ale nevyužívá všech marketingových nástrojů, které mohou práci s veřejností usnadnit. Možným řešením vzniklé situace je výcvik mediálních a komunikačních dovedností. Otázkou zůstává, zda by představitelé místních samospráv dokázali ve svém programu najít pro takový výcvik prostor. The work "Municipality office communication (minor municipality)" deals with existing legislative and communications as the means of marketing. There are means of communication being described in this work, that a municipal office partly should, partly could use in its practice. The municipal office of a small community is the most common kind of public administration office in the Czech Republic. The manner, in which a municipality presents its activity to both the professional and non-professional public, can often be influenced by the lack of knowledge of work with the necessary means of communication and the media. The analysis of means of communication demonstrated the fact, that the municipal office of a small community uses all the means of communication imposed by legislative, though with a low frequency of application. On the other hand it doesn't use all the marketing appliances, that could make work with the public easier. The possible solution of the given situation is a training of medial and communication skills. There remains a question, whether the representatives of the local authorities could find space for such a training in their programme. Another responsib. Olšová, Petra (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (degree grantor) Subj. Headings komunikace (sdělování) * obecní úřady * obce * masmédia * reklama a propagace * marketing Subj. Headings legislativa * propagace * Communication * municipality office * legislation * media * publicity Form, Genre bakalářské práce Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 711.437 * 911.373 * 339.138 * 658.8 * 659.1 * 316.774 * 659.3 * 352 * 316.77 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00060803 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4221 4212129657 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1