Number of the records: 1  

Etické chování podniku na trhu a uplatňování manažerské etiky v podnikatelské praxi a strategii

  1. S-DIP 831
    Králová, Veronika, 1984-
    Etické chování podniku na trhu a uplatňování manažerské etiky v podnikatelské praxi a strategii [rukopis] = Ethic behaviour of company on market and exercise of managerial ethics in entrepreneurial practice and strategy / Veronika Králová. -- 2009. -- 71 l. : il. -- Abstract: To, jak se člověk chová v práci, ale i v soukromí, může výrazně ovlivnit jeho další rozvoj a kariéru. Dobře zvládnutá etika se v dnešním silně konkurenčním prostředí stává významnou výhodou. Jsem přesvědčena, že je důležitá dobrá pověst podniku, aby podnikání bylo úspěšné. Pro zvyšování dobré pověsti, utváření morálních hodnot a dobrých vztahů s partnery, zákazníky a dodavateli, je vhodné, aby si firma definovala a poté osvojila etické zásady. Tyto zásady by měly být závazně platné jak pro zaměstnance a management, tak i pro obchodní partnery. Organizace by v dnešní době měly usilovat o vytvoření a zajištění takového prostředí, které by vedlo manažery ke zvyšování míry seberealizace, osvojování si principů etiky a předávání těchto poznatků svým podřízeným. To by v konečném důsledku mělo vést k úspěšnému naplňování předem stanovených podnikových cílů. Ve své práci předkládám, jakou cestou by se manažeři měli vydat, pokud chtějí maximálně zvýšit své etické umění v podnikání.. -- Abstract: It, how man behaves at work, but also in privacy, is able to dramatically affect his next advancement and career. Well mastered ethics in today's high competitive environment becomes significant advantage. I'm satisfied that the goodwill of company is important to have successful business. For raising of good reputation, forming of moral values and good relations with partners, consumers and suppliers, it is suitable, that the firm should define and then adopt ethical fundamentals. These fundamentals should be binding valid both for employees and management and for customers. Nowadays, organizations should aspire for creation and reservation of such environment, which would led managers to self-fulfillment escalation, assumption of ethic principles and share these findings to their subordinate employees. Eventually, it would have to lead to successful fulfillment of company's objectives. In my work I present, what kind of way would managers have to take, if they want to increase their business ethic art at the most.
    Hladík, René, 1956-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    etika. podnikání. morálka. management. etické zásady. řízení. ethics. enterprise. moral. ethical fundamentals. management. leadership. diplomové práce
    005. 17.02. 658.114. 347.72. 17. (043)378.2. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.