Number of the records: 1
Městský marketing jako efektivní nástroj dlouhodobého rozvoje města Děčín
Title statement Městský marketing jako efektivní nástroj dlouhodobého rozvoje města Děčín [rukopis] = Municipal marketing as an effective tool for a long term development of the town of Děčín / Jan Stupák Par.title Municipal marketing as an effective tool for a long term development of the town of Děčín Personal name Stupák, Jan, (dissertant) Issue data 2009 Phys.des. 41 l., [9] l. příl. : il. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Another responsib. Olšová, Petra (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (degree grantor) Subj. Headings marketing * marketingový výzkum * obce * města Subj. Headings Děčín (Česko) Subj. Headings marketingový mix komunikační mix marketingový výzkum Děčín marketing marketing mix communication mix marketing research municipality town Děčín Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC (437.315) * 711.4 * 911.375 * 352 * 711.437 * 911.373 * 658.8:005.52 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00060835 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4222 4212129658 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1