Number of the records: 1
Marketing kulturního dědictví a umění
Title statement Marketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová Personal name Johnová, Radka, 1958- (author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2008 Phys.des. 284 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2724-0 (brož.) Edition Manažer. Marketing Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Abstract Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firm Subj. Headings art marketing * art marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Conspect 7.01/.09 - Umění UDC 7.074/.075 * (075.8) Country Česko Language čeština URL Obsah Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info U-EK 34 4343002228 sklad D Date due 31 days S-U 73 4212130078 sklad D Date due 31 days
Number of the records: 1