Number of the records: 1
Marketing kulturního dědictví a umění
- U-EK 34
Johnová, Radka, 1958-
Marketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2008. -- 284 s. : il. ; 24 cm. -- (Manažer. Marketing). -- Abstract: Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firm. -- ISBN : 978-80-247-2724-0 (brož.).
art marketing. art marketing. učebnice vysokých škol. textbooks (higher)
7.074/.075. (075.8)
Number of the records: 1