Number of the records: 1  

(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!

  1. Title statement(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold
    Varying form of titleNespokojený zákazník - náš cíl?!
    Personal name Nový, Ivan, 1956- (author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2006
    Phys.des.159 s. ; 24 cm
    ISBN80-247-1321-7 (brož.)
    Edition Manažer (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    AbstractSlužby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejc
    Another responsib. Petzold, Jörg (author)
    Subj. Headings management prodeje * psychologie prodeje * řízení vztahů se zákazníky * obchodní komunikace * sales management * psychology of selling * customer relationship management * communication in business
    Form, Genre příručky * handbooks, manuals, etc
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.811 * 658.8:005.32 * 005.346 * 316.776 * (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 31274212128944volný výběr P720 2006Date due 31 days
    S-SE 3127 a4212128945volný výběr P720 2006Date due 31 days
    S-SE 3127 b4212128946volný výběr P720 2006prezenční výpůjčka v knihovně

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.