Number of the records: 1  

Hodnocení klíčových ukazatelů marketingového mixu ve vybraném hotelu

  1. DA 14918
    Nožičková, Dominika, 1999-
    Hodnocení klíčových ukazatelů marketingového mixu ve vybraném hotelu / Dominika Nožičková. -- 2023. -- 87 listů : barevné ilustrace, grafy. -- Vedoucí práce Marek Vokoun. -- Oponent Nikola Malá. -- Abstract: Tématem bakalářské práce je marketingový mix ubytovacího zařízení. Tvorba marketingového mixu nemusí být nutně záležitostí velkých firem, nýbrž je vhodný také pro malé či střední podniky, aby byly schopné co nejefektivněji dosahovat svých předem stanovených cílů. V současné době je z důvodu pandemie Covidu-19 mnoho ubytovacích zařízení pod tlakem na změnu svých strategií a obchodních modelů. Tento problém se týká také Areálu Loučky s.r.o., jehož součástí je tříhvězdičkový hotel a penzion. Cílem práce je vyhodnotit současné klíčové ukazatele jejich marketingového mixu v komparaci s konkurencí a identifikovat slabé stránky podniku. Rešeršní část bude vycházet z odborné literatury. V empirické části bude proveden výzkum na základě dvou typů strukturovaných dotazníků. První dotazník bude zaměřen zejména na spokojenost s poskytovanými službami, kdy respondenty budou hosté, kteří využili ubytovacích služeb v hotelu či penzionu. Za výběrový soubor budou dále považováni ti hosté, kteří zde přenocovali déle než tři noci. Druhý typ dotazníku bude zaměřen na atraktivitu a úplnost nabízených služeb a bude určen pro potenciální zákazníky hotelu. Tento dotazník bude respondentům k dispozici prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí. Výsledky tohoto šetření budou zpracovány vhodnými statistickými metodami. Na základě vyhodnocení zmíněných částí budou vyvozeny slabé stránky podniku a následně budou navržena případná doporučení, která by vedla k eliminaci těchto slabých stránek a k možnému vytvoření efektivnějšího marketingového mixu.. -- Abstract: The topic of the bachelor thesis is the marketing mix of the accommodation facility. The creation of a marketing mix is not necessarily a matter for large companies, but is also suitable for small or medium-sized enterprises to be able to achieve their predetermined goals as efficiently as possible. Currently, due to the Covid-19 pandemic, many accommodation establishments are under pressure to change their strategies and business models. This problem also affects the Loučky Resort, which includes a three-star hotel and guesthouse. The aim of this paper is to evaluate the current key indicators of their marketing mix in comparison with their competitors and to identify the weaknesses of the business. The research part will be based on the literature. In the empirical part, research will be conducted based on two types of structured questionnaires. The first questionnaire will focus mainly on satisfaction with the services provided, where the respondents will be guests who have used accommodation services in the hotel or guesthouse. Furthermore, the sample will be those guests who stayed more than three nights. The second type of questionnaire will focus on the attractiveness and completeness of the services offered and will be addressed to potential customers of the hotel. This questionnaire will be made available to respondents via the website and social networks. The results of this survey will be processed using appropriate statistical methods. On the basis of the evaluation of the mentioned sections, the weaknesses of the company will be deduced and then possible recommendations will be proposed to eliminate these weaknesses and to possibly create a more effective marketing mix.
    Vokoun, Marek. Malá, Nikola. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    marketingový management. reklama a propagace. hotelnictví. marketingový mix. produkt. cena. distribuce. propagace. hotel. služby. SWOT analýza. marketing mix. product. price. distribution. promotion. hotel. services. SWOT analysis. bakalářské práce
    658.8:005. 659.1. 640.4. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.