Number of the records: 1
Marketing metrics
Title statement Marketing metrics : the manager's guide to measuring marketing performance / Neil T. Bendle, Paul W. Farris, Phillip E. Pfeifer, David J. Reibstein Personal name Bendle, Neil T. (author) Edition statement Fourth edition Publication [Boston] : Pearson, [2021] Copyright notice date ©2021 Phys.des. xix, 491 stran : ilustrace ISBN 978-0-13-671713-3 (brožováno) Edition Pearson business analytics series Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Farris, Paul W. (author)
Pfeifer, Phillip Edward, 1951- (author)
Reibstein, David J. (author)Subj. Headings marketing * marketingový výzkum Form, Genre kolektivní monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 339.138 * 658.8:005.52 * 658.8 * (048.8:082) Country Spojené státy americké Language angličtina Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 35816 3300058256 volný výběr P700 2021 Date due 31 days
Number of the records: 1