Number of the records: 1
Sportovní marketing
Title statement Sportovní marketing : CSR a sponzoring / Vilém Kunz Personal name Kunz, Vilém, 1974- (author) Edition statement První vydání Publication Praha : Grada Publishing, 2018 Phys.des. 173 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-271-0560-1 (brožováno) Edition Expert Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings sport a společnost * sportovní marketing * sportovní organizace * společenská odpovědnost firem * sponzorství * sports and society * sports marketing * sports organization * corporate social responsibility * corporate sponsorship Form, Genre monografie * monographs Conspect 796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení UDC 796/799:316.72/.75 * 796.062:658.8 * 796/799:061 * 005.35 * 338.246.027 * (048.8) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 24178 3300040385 volný výběr X500 2018 Date due 31 days KB 24178 3300064782 volný výběr X500 2018 Date due 31 days
Number of the records: 1