Number of the records: 1  

Socialistické přístupy k rozvoji venkova na příkladu obce Rovná u Sokolova

  1. DA 10370
    Semrád, Martin, 1992-
    Socialistické přístupy k rozvoji venkova na příkladu obce Rovná u Sokolova = Socialist Approaches to Rural Development illustrated by the example of Rovná u Sokolova village / Martin Semrád. -- 2018. -- 54, 18 listů : ilustrace, grafy. -- Vedoucí práce Vladan Hruška. -- Oponent Jan Píša. -- Souběžný název v anglickém jazyce. -- Abstract: Cílem práce je na příkladu obce Rovná u Sokolova demonstrovat socialistické přístupy k rozvoji venkova. V teoretické části budou diskutovány přístupy k rozvoji venkova typické pro socialistické země. Tyto přístupy budou následně demonstrovány na obci Rovná u Sokolova. Za pomoci studia archivních materiálů budou představeny důvody vzniku této obce, plánování její infrastruktury a její fungování za socialismu i v současné době. Závěrečná část shrnuje a hodnotí výsledky archivního výzkumu.. -- Abstract: The aim of this paper is to demonstrate socialist approaches to rural development, which are illustrated by the example of Rovná u Sokolova village. In the theoretical part are discussed typical socialist approaches to rural development. These approaches will be subsequently demonstrated at Rovná village near Sokolov. The reasons for the establishment of this municipality, the planning of its infrastructure and its functioning under socialism, will be presented at the present time with the help of study of archive materials. The last part summerizes and rates the results of research.
    Hruška, Vladan. Píša, Jan. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra geografie
    rozvoj venkova - Rovná (Sokolov, Česko). regionální rozvoj. archivní výzkum. modelová vesnice. socialismus. archival research. model village. rural development. socialism. bakalářské práce
    (437.318). 711.3. 332.055.2(1-22). 332.055.2. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.