Number of the records: 1  

Zpětná vazba žáka při samostatném řešení matematických úloh

  1. Title statementZpětná vazba žáka při samostatném řešení matematických úloh [rukopis] / Zuzana Čeřovská
    Personal name Čeřovská, Zuzana, (dissertant)
    Issue data2015
    Phys.des.96 l. : barev. il. + 1 CD-ROM
    NoteVed. práce Dagmar Malinová
    AbstractCílem diplomové práce je porovnání poskytnutí zpětné vazby žákovi při jeho samostatné práci ve vybraných typech základních škol. Vybrali jsme čtyři typy základních škol: běžná základní škola, základní škola malotřídní, základní škola Montessori a základní škola speciální. V těchto školách jsme provedli přímé pedagogické pozorování. Pozorovali jsme, jak je žákovi poskytnuta informace o průběhu jeho práce. Sledovali jsme příčiny, které ovlivňují kvalitu zpětné vazby. Získaná data jsme porovnávali mezi sebou. V teoretické části zmiňujeme tyto pojmy: proces učení, hodnocení, cílená zpětná vazba, Bloomova taxonomie, učební úloha a taxonomie učebních úloh podle Tollingerové. V praktické části popisujeme rozhovor s pedagogy, který proběhl před pozorováním žáků a samotné pozorování, které detailně popisujeme. Získaná data hodnotíme a vzájemně porovnáváme.
    The aim of this disertation is a comparation of chosen primary schools from the point of view of providing a goal-directed feedback to a pupil. We chose four types of primary schools: basic primary school, primary school with a low number of pupils, primary school Montessori, and primary schools for pupils with special needs. In these schools we did a direct pedagogical observation. We focused on how an information is given to the pupil in the midstream of his work. We observed the aspects that influence the quality of the feedback. We compared the obtained data with each other. The theoretical part mentions these terms: learning process, marking, goal-directed feedback, Bloom's taxonomy, school task and the school task taxonomy according to Tollinger. The practical part mentions interviews with school teachers, which took place before the observation of pupils and it also mentions the observation itself in great detail. Then we evaluate the obtained data and compare with each other.
    Another responsib. Malinová, Dagmar (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Pedagogická fakulta. Katedra matematiky (degree grantor)
    Subj. Headings matematika * matematické myšlení * učení * psychodidaktika
    Subj. Headings Bloomova taxonomie * učební úloha * taxonomie podle Tollingerové * kvalitativní výzkum * rozhovor * pedagogické pozorování * Bloom's taxonomy * learning task * according to taxonomy Tollingerova * qualitative research * interview * teacher observation
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect51 - Matematika
    UDC51 * 51:165 * 37.02:159.9 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170090
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 44563300704456sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.