Number of the records: 1  

Marketingové řízení města Česká Kamenice

  1. Title statementMarketingové řízení města Česká Kamenice [rukopis] / Markéta Hamplová
    Personal name Hamplová, Markéta, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.48 l. : grafy, schémata, tabulky
    NoteVed. práce Petra Olšová
    AbstractBakalářská práce "Marketingové řízení města Česká Kamenice" se zabývá využitím městského marketingu jakožto procesu plánování a souhrnu aktivit vedoucím k úspěšnému rozvoji města. Jejím cílem je zhodnocení marketingového řízení a využívání marketingových nástrojů ve městě Česká Kamenice. Práce je rozčleněna na tři tematické celky. První dvě kapitoly jsou podloženy odbornou literaturou. V úvodní části je stručně definován pojem marketing, jeho význam a vývoj. Druhá kapitola seznamuje s jednotlivými složkami marketingu. Třetí část práce je věnována charakteristice města Česká Kamenice, jeho historickému vývoji, popisu marketingového prostředí, jednotlivým složkám marketingového mixu, materiálnímu prostředí města a komunikačnímu mixu. Závěr bakalářské práce je dedikován zhodnocení vize města a hodnotí aplikaci městského marketingu ve městě Česká Kamenice.
    Bachelor thesis "Marketing management of the town Ceska Kamenice" deals with the application such as marketing planning process and acvities towards to the successful development of the city. The aim is to evaluate marketing management and application marketing tools Ceska Kamenice town. The thesis is divided into three thematic units. The first two chapters are based on professional literature. First unit briefly defines the concept of marketing, its importance and development. The second unit presents the different components of marketing. The third is devoted to the characteristics the city Ceska Kamenice, its historical development, a description of the marketing environment, the individual components of the marketing mix, material environment of the city and the communication mix. Conclusion the thesis dedicated to the appreciation of the town´s vision and values of the application of urban marketing in Ceska Kamenice.
    Another responsib. Olšová, Petra (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (degree grantor)
    Subj. Headings teritoriální marketing - Česká Kamenice (Česko)
    Subj. Headings městský marketing * marketingový mix * komunikační mix * urban marketing * marketing mix * communications mix
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    UDC(437.315) * (437.15) * 332.146 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169203
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 35003300703500sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.