Number of the records: 1  

Design topného akumulačního tělesa

  1. DA 1119
    Smyslová, Lucie, 1987-
    Design topného akumulačního tělesa [rukopis] / Lucie Smyslová. -- 2013. -- 70 l. : barev. il., schémata + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Jan Fišer. -- Abstract: Tato diplomová se zabývá hledáním nového přístupu k designu kachlových akumulačních kamen. Jejím výsledkem je modulový akumulační systém zrealizovaný v podobě modelu 1: 1 z funkčních materiálů. Koncept spočívá především ve využití akumulační betonové směsi, jakožto konstrukčního pohledového materiálu, a v modulovosti, která zjednodušuje výrobu oproti tradičním kachlovým kamnům a umožňuje variabilitu vzhledu i výkonu za použití jediné výrobní formy. Uvažované biotopeniště zvyšuje účinnost kamen a zároveň snižuje množství spalin unikající do ovzduší.. -- Abstract: This diploma work is searching for a new view on a design of tiled stove (a storage heater). Finally a modular accumulative system is the result of the work and it?s realized as a model from fully functional materials 1: 1. The idea of the project is based on using of a special accumulative concrete material as a constructive element, that?s also attractive in an appearance, on a modularity that makes a production much more easier in accordance to traditional tiled stove and on a variability of a look and an output by using the only form. Moreover there is also bio-furnace supposed to be to increase an efficiency and to reduce an amount of flue gases.
    Fišer, Jan, 1944-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér design interiéru
    design. kachlová kamna. vytápění. betonové výrobky. akumulace. kachle. interiér. produkt. oheň. biotopeniště. variabilita. modulárnost. terciální spalování. inovace. ekologie. účinnost. stove. tiled stove. storage heater. accumulation of heat. interior. burning. fire. product. concrete. tiles. bio-furnace. ecology. efficiency. variability. modularity. inovation. diplomové práce
    7.05. 683.943:666.646. 697.1/.7. 691.32. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.