Number of the records: 1  

Marketingová strategie jednoho podniku

  1. Title statementMarketingová strategie jednoho podniku [rukopis] / Nikola Vébrová
    Personal name Vébrová, Nikola, (dissertant)
    Issue data2011
    Phys.des.67 l., [5] l. příl. : grafy, tab.
    NoteLic. smlouva
    AbstractCílem této bakalářské práce bylo vypracovat analýzu marketingové strategie podniku. Analýzu jsem provedla na Firmě XY, která se zabývá výrobou papírových skládaček. V první části bakalářské práce jsem se zaměřila na objasnění teoretických pojmů týkajících se marketingu s použitím literatury. V druhé části jsem provedla analýzu firmy XY, kde jsem se snažila o vypracování marketingové strategie firmy, ke které jsem využila marketingový mix, PEST analýzu, SWOT analýzu, Porterova analýza pěti sil. V poslední kapitole jsem se věnovala návrhu na zlepšení firmy. Závěrem bylo shrnutí bakalářské práce. Došla jsem k tomu, že firma si nevede příliš dobře.
    The aim of this bachelor thesis was an analysis of marketing strategy firm. I did an analysis of the XY Company which deals with the production of paper folding. I focused in the first part of the bachelor thesis on the clarification of theoretical concepts related to marketing with the use of literature. I analyzed in the second part the XY Company where I tried to develop a marketing strategy firm to which. I have used the marketing mix, PEST analysis, SWOT analysis, Porter five forces analysis. I gave in the last chapter a proposal to improve the company. Finally was a summary of the bachelor thesis. I walk to the fact that the company has not been performing very well.
    Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * analýza nákladů a přínosů * ceny * distribuce zboží * reklama a propagace
    Subj. Headings Marketingová strategie * PEST analýza * SWOT analýza * Porterova analýza pěti sil * marketingový mix * Marketing strategy * PEST analysis * SWOT analysis * Porter´s analysis Five forces * marketing mix
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC338.5 * 005.552.1 * 659.1 * 657.478 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00147673
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 52404212133037sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.