Number of the records: 1  

Poslechové činnosti na 1. st. ZŠ

  1. P-DP 16295
    Šáfrová, Adéla, 1987-
    Poslechové činnosti na 1. st. ZŠ [rukopis] / Adéla Šáfrová. -- 2010. -- 94 l. : [24] l. příl. : il., noty, portréty. -- Ved. práce Martina Zemanová. -- Abstract: Práce poslechové činnosti na 1. stupni ZŠ se snaží odpovědět na otázku: ?Proč není u dětí příliš oblíbený poslech hudby?? Hlavní úskalí problému vidím v (ne)zájmu učitelů. Jak takový kantor může kladně působit na žáky? Diplomová práce se zabývá odkrýváním nedostatků během poslechu hudby na základních školách. Je kladen důraz na promyšlenou a nápaditou motivaci. Praktickou část tvoří rozmanité činnosti a nápady, které přispějí k povznesení hudby jako nedílné součásti hudební výchovy. Přílohy obsahují pracovní listy pro žáky třetích tříd, jež jsem využila při samotné realizaci výzkumu.. -- Abstract: Diploma thesis ?Listening activities in the first grade of primary school? is trying to answer the question: "Why children do not like too much listening to music?? The main difficulties of the problem I see in the (dis) interest of teachers. How such a teacher can have a positive effect on students? Diploma thesis deals with uncovering deficiencies in listening to music in primary schools. The emphasis is on coherent and imaginative motivation. The practical part consists of various activities and ideas that contribute to the advancement of music as an integral part of musical education. Attachments include worksheets for third grade students, which I used in the actual implementation of the research.
    Zemanová, Martina, 1969-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    poslech hudby. smyslové vnímání. hudební výchova. poslech. hudební dílo. hudební vnímání. motivace. hodnocení v HV. hudební paměť. dějiny hudby. listening. musical work. musical perception. motivation. evaluation of music education. musical memory. history of music. diplomové práce
    78.01. 78:37.016. 159.93. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.