Number of the records: 1  

Hudební činnosti a jejich vliv na žáky ve speciálních zařízeních

  1. P-DP 16300
    Křivková, Markéta, 1986-
    Hudební činnosti a jejich vliv na žáky ve speciálních zařízeních [rukopis] / Markéta Křivková. -- 2010. -- 66 l. : noty + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Martina Zemanová. -- Abstract: Diplomová práce popisuje možnosti využití hudebních činností ve vztahu k logopedickým cvičením, která lze využít nejen v hodinách logopedie a hudební výchovy, ale také v jiných předmětech v souvislosti s mezipředmětovými vztahy. Teoretická část práce se zaměřuje na hudbu, její význam a cíle, hudebně pohybovou výchovu a pomůcky k ní vhodné. Dále se zde seznamujeme s rytmem, melodickými a rytmickými nástroji a v neposlední řadě také s poslechem hudby. Druhá část definuje pojem, úkoly, cíle a význam výchovy řeči včetně jejich struktury poruch a kromě toho také patlavost a huhňavost jako poruchu zvuku řeči. Metodická část práce je rozdělena do skupin dle procvičovaných hlásek, seřazené od nejjednodušších po nejobtížnější. U každé z těchto skupin je sepsaných několik hudebních činností k nim vhodných k procvičování.. -- Abstract: Annotation This dissertation describes potentialities in applications of musical activities in relation to logopedic exercises, which can be used not only in logopedic lessons and music teaching, but also in other subjects in connection to inter-subject relations. Theoretical part of this work focuses on music, its signification and purposes, musical-motional exercises and accessories corresponding to it. Then we acquaint wit rhythm, melodic and rhythmic instruments and also with listening music. Second half defines concept, tasks, goals and purpose of speech, its disorders structure, also mumbling and lisping as speech disorder. Methodical part of work splits to groups based on speech-sound training, ordered from easiest to hardest. Each of these categories has several fitting musical activities with proper exercises.
    Zemanová, Martina, 1969-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    hudebně-pohybová výchova. hudební výchova. vývoj řeči. speciální školy. hlasová výchova. hudebně pohybová výchova. hudební schopnosti. hudební dovednosti. hudební pedagogika. instrumentální výchova. kreativita. zpěv. metodika. tvořivost atd. voice education. musical motion education. musical ability. musical pedagogy. instrument education. creation. singing. methodology. musical art. diplomové práce
    [793.3:78]:37.016. 159.946.3. 78:37.016. 376.1. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.