Number of the records: 1  

Problém zvaný Syndrom týraných, zanedbávaných a zneužívaných dětí

  1. P-DP 15601
    Drdová, Michaela, 1986-
    Problém zvaný Syndrom týraných, zanedbávaných a zneužívaných dětí [rukopis] / Michaela Drdová. -- 2009. -- 83 l. : [9] l. příl. : il. -- Ved. práce Jana Kurešová. -- Abstract: Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou syndromu CAN. V teoretické práci se zabývám charakteristikou jeho základních i zvláštních forem a jejich projevy, oběťmi a pachateli syndromu CAN a jeho následky. Ve výzkumné části bakalářské práce jsem prostřednictvím metody dotazníku zjiš-ťovala informovanost žáků pátých a devátých tříd základní školy a studentů čtvrtých roč-níků střední odborné školy v Ústí nad Labem o syndromu CAN a jejich názory k této pro-blematice. Výzkumu se zúčastnilo 100 respondentů ze základní školy ve věku 10-11 let a 14-15 let a 50 respondentů střední odborné školy ve věku 19-20 let.. -- Abstract: In my bachelor's paper I worked at problems of a syndrome CAN. In the theoretical work I dealt with characteristics of its special forms and their manifestations, victims and offenders of the syndrome CAN and its consequences. In the research part of the bachelor's work I surveyed awareness of pupils of fifth and ninth classes of an elementary school and students of fourth year of a vocational school in Ústí nad Labem of the syndrome CAN and their opinions on these problems. 100 respondents from the elementary school in age 10-11 years and 14-15 years and 50 respon-dents of the vocational school in age 19-20 years participated in the survey.
    Kurešová, Jana. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    syndrom CAN. sexuálně zneužívané děti. týrané děti. syndrom CAN. týrání. zanedbávání. sexuální zneužívání. oběť. pachatel. syndrome CAN. bullying. sexual abusement. bakalářské práce
    364.63-053.2:616-008.6. 364.633-053.2. 364.63-053.2. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.