Number of the records: 1  

Analýza ekonomických ukazatelů a zhodnocení efektivnosti užití reklamy v masmédiích

  1. S-BP 3812
    Hačecký, Marek, 1985-
    Analýza ekonomických ukazatelů a zhodnocení efektivnosti užití reklamy v masmédiích [rukopis] = Analysis of economic indicators and effectiveness of advertising in mass media / Marek Hačecký. -- 2008. -- 59 l. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Obsah práce je tématicky členěn do jednotlivých kapitol, které se zabývají především rozborem všeobecných a ekonomických vlastností masmédií a faktorů vyvolávajících poptávku, celkovým teoretickým rozborem reklamy a rozborem faktorů vlivu a dopadu reklamy na zákazníka a inzerenta. V případě zákazníka se práce věnuje efektům, které u něj vyvolává a to především působení reklamy na chování a potřeby zákazníka a celkový projev užití reklamy do koncových cen. Z pohledu inzerenta se práce věnuje zhodnocení efektivity užití reklamy v masmédiích s ohledem na cíle inzerenta v návaznosti na spokojenost zákazníka a zvýšení objemu prodeje a zisku. Jedná se tedy o zhodnocení efektů a efektivnosti užití reklamy z pohledu zákazníka a inzerenta. Z práce jsou vyvozeny závěry ve formě doporučení, která jsou v této oblasti žádoucí. Jedná se o změny jednorázové i kontinuální. Cílem všech takových změn by mělo být snížení cenového dopadu na koncového zákazníka.. -- Abstract: The content of document is sorted into individual chapters each elaborating on general features and economical influence of mass media in general aspects evoking purchase demand, analyzing social influence and impact of advertisement on advertising clients and their potential customers. The studies in this script are trying to document the effect of an advertisement from both perspectives. The effect on customers in regards to their social behavior and respective integration of advertising into final purchase prices. From advertising client's point of view this study follows effectiveness and implementation of advertising in mass media in regards to potential customer's needs while generating increasing volume of sales and profits. The study in this document evaluates impact and effectiveness of advertising on customers as well as the effectiveness for advertising clients. The study also suggests some changes, that the author thinks, are needed in this ever changing sector. These changes primarily aim to decrease costs of goods or services for the end user.
    Zavíral, Jan. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    masmédia. reklama a propagace. zákazník. inzerent. cena. vliv. efektivnost. zhodnocení. mass media. customer. advertising clients. price. advertisement. influence. effectiveness. evaluate. bakalářské práce
    659.1. 316.774. 659.3. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.