Number of the records: 1
Analýza marketingové strategie firmy Měď Povrly a.s
Title statement Analýza marketingové strategie firmy Měď Povrly a.s. [rukopis] / Martina Slivková Personal name Slivková, Martina, (dissertant) Issue data 2007 Phys.des. 47 l., 3 l. příl. : il. Note Lic. smlouva. Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007 Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketing * obchodní společnosti Subj. Headings Marketingová strategie marketingový mix analýza vnějšího a vnitřního okolí SWOT analýza Marketing strategy marketing mix analyse of the external and internal surroundings SWOT analyse Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC 339.1 * 347.72 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00008993 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 3383 4212125288 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1