Number of the records: 1  

E-learning jako systém vzdělávání záchranářů

  1. Svoboda, Jan, 1984-
    E-learning jako systém vzdělávání záchranářů [rukopis] / Jan Svoboda. -- 2023. -- 55l.(68638 znaků) 5s přiloh : il., grafy, tab. -- Ved. práce Ondřej Kounovský. -- Oponent Jaroslav Halamka. -- Abstract: V této práci je popsán systém vzdělávání zaměstnanců Zdravotnické záchranné služby Ústeckého kraje. Je zde teoreticky popsán systém LMS Moodle a ostatní programy, historie elektronického vzdělávání za využití připojení na dálku za pomocí výpočetního softwaru a hardwaru. Na základě vlastních zkušeností a poznatků v praktické části srovnáváme vzdělávání v elektronickém podobě oproti vzdělávání prezenční formou. Tato práce se zabývá průnikem obou metod vzdělávání zaměstnanců a dopadem na zaměstnance. V praktické části se zaměřuje na srovnávací dotazník, kde bylo položeno několik otázek zaměstnancům Zdravotnické záchranné služby Ústeckého kraje.. -- Abstract: This thesis describes the employee training system of the Emergency Medical Services of the Usti Region. The theoretical section provides an overview of the Moodle LMS system and other programs, as well as the history of e-learning using remote connections through computer hardware and software. In the practical section, we compare e-learning to traditional face-to-face training based on our own experiences and findings. This thesis explores the intersection of both methods of employee training and their impact on employees. The practical section focuses on a comparative questionnaire that was administered to the employees of the Emergency Medical Services of the Usti Region.
    Kounovský, Ondřej. Halamka, Jaroslav, 1997 -. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra záchranářství a radiologie
    LMS Moodle. E-learning. vzdělávání zaměstnanců. záchranná služba. Moodle LMS. E-learning. employee education. emergency medical service. bakalářské práce
    (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.