Number of the records: 1  

Vliv principů etické výchovy ve výuce žáků 1. stupně ZŠ na schopnost popisu jejich emocí a jedinečností/odlišností

  1. Title statementVliv principů etické výchovy ve výuce žáků 1. stupně ZŠ na schopnost popisu jejich emocí a jedinečností/odlišností = The influence of the principles of moral education in the education of primary school pupils on the ability to describe their emotions and uniqueness/differences / Lenka Píšová
    Additional Variant TitlesVliv principů etické výchovy na přijímání odlišností/jedinečností u žáků 1. stupně ZŠ v inkluzivním prostředí
    Personal name Píšová, Lenka, (dissertant)
    Phys.des.49 listů
    NoteOponent Jiří Závora. Vedoucí práce Hana Sirotková. Souběžný název v anglickém jazyce
    AbstractTato bakalářská práce se zabývá tématem vlivu etické výchovy na schopnost popisu emocí a silných a slabých stránek u žáků 1. stupně ZŠ. Výzkumný problém řeší otázku, jaká je schopnost popisu emocí a popisu silných a slabých stránek u žáků 4. ročníků ZŠ a porovnání těchto schopností u žáků, kteří mají ve výuce implementovány principy etické výchovy a kteří nikoli. Tyto schopnosti jsou zkoumány z hledisek míry schopnosti tohoto popisu, schopnosti vcítění se, kvality popisu emocí a schopnosti jmenování silných a slabých stránek. V teoretické části je popsán projekt etické výchovy, teoreticko kritická analýza, dále kapitola věnující se emoční inteligenci a charakteristika žáka středního školního věku. V praktické části je popsán evaluační výzkum a analýza jeho výsledků.
    This bachelor thesis deals with the topic of the influence of ethical education on the ability to describe the emotions and the strengths and weaknesses of primary school pupils. The research problem of this work deals with the question of what is the ability to describe emotions and strengths and weaknesses of students in the 4th grade of elementary school and compare these skills in students who have implemented the principles of ethical education and who do not. These abilities are examined in terms of the degree of ability of this description, the ability to empathize, the quality of the description of emotions and the ability to name strengths and weaknesses. The theoretical part describes the project of ethical education, theoretical and critical analysis, as well as a chapter devoted to emotional intelligence and the characteristics of a middle school student. The practical part describes the pedagogical experiment and analysis of its results.
    Another responsib. Závora, Jiří, 1971- (opponent)
    Sirotková, Hana (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra psychologie (degree grantor)
    Subj. Headings etická výchova * emoční inteligence * sebepojetí * učivo základních škol
    Subj. Headings sociální a emoční kompetence * komunikace citů * popis emocí * silné a slabé stránky * moral education * emotional intelligence * social and emotional competences * communication of emotions * description of emotion * strenghts and weaknesess
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC37.015.31:316.42 * 159.942 * 159.923.2 * 373.3.016 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00188494
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 137923300713792sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.