Number of the records: 1  

Efektivita prevence šikany na vybraných středních školách

  1. DA 12764
    Toflová, Markéta, 1994-
    Efektivita prevence šikany na vybraných středních školách / Markéta Toflová. -- 2020. -- 64 listů. -- Oponent Arnošt Smolík. -- Vedoucí práce Michal Vostrý. -- Abstract: Předkládaná diplomová práce se věnuje efektivitě prevence šikany na vybraných středních školách. Teoretická část diplomové práce obsahuje jednotlivé kapitoly, které se zabývají pojmy jako je šikana, formy šikany a její další specifika. Dále se také zabývá např. typologií agresorů, obětí, prevencí a řešením šikany. V empirické části je vymezená realizace výzkumu. Výzkum byl proveden kvalitativní metodou pomocí polostrukturovaného rozhovoru. Tento výzkum probíhal celkem na 4 středních školách v Ústí nad Labem a v Teplicích. Výzkumného šetření se zúčastnilo celkem 8 respondentů. Cílem tohoto výzkumu bylo zmapovat, jaká je prevence šikany na vybraných středních školách a jakým způsobem šikanu řeší, pokud se na střední škole s nějakým případem setkají.. -- Abstract: This diploma thesis elaborates on the effectivity of prevention of bullying at selected secondary schools. The theoretical part covers basic concepts of bullying in its particular forms and its other factual features. Further chapters contain the typology of agressors, bullying prevention and its possible solutions. The research is implemented in the empirical part. I used the qualitative method of half-structured interviews. This research was conducted at four secondary schools in Ústí nad Labem and in Teplice. Eight resondents took part in the conducted survey in total. The main goal of this research was to find out what is the prevention of bullying and if there is a case of bullying, what are the ways of dealing with it.
    Smolík, Arnošt. Vostrý, Michal. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    šikana. střední školy. agresor. oběť. prevence. bullying. agresor. victim. prevention. diplomové práce
    364.636. 373.5+377. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.