Number of the records: 1  

Samoobslužné kiosky a důvody jejich nevyužívání

  1. DA 13208
    Reichel, Marek, 1981-
    Samoobslužné kiosky a důvody jejich nevyužívání / Marek Reichel. -- 2021. -- 52 stran : ilustrace, grafy. -- Vedoucí práce Michaela Jánská. -- Oponent Jan Jolič. -- Abstract: Práce pomůže společnostem, které kiosky mají nebo plánují jejich zavedení, použít takové marketingové nástroje, které povedou k rychlejšímu přijmutí kiosku ze strany zákazníků a zvýšení jejich využívání. Zaměřuje se na samoobslužné kiosky (SSK), které se využívají v restauracích s rychlým občerstvením. Cílem práce bylo zjistit příčiny nevyužívání těchto kiosků a navrhnout takové opatření, které by vedlo k většímu využívání těchto kiosků. Byla využita primární a sekundární data vybraných společností. Dle údajů využívání SSK bylo vyhodnoceno, u kterých jednotek probíhal sběr dat primárních. Primární data byla získána dotazníkovým šetřením u 300 respondentů. Šetřením bylo zjištěno, že hlavním důvodem nevyužívání kiosků je obava z časové náročnosti, dalšími důvody jsou složitost objednávkového systému a absence osobního kontaktu. Zákazníky by ke kioskům přivedla sleva na celkový nákup nebo odměna k nákupu zdarma. Dále bylo zjištěno, že hodnocení důvodů a motivací není závislé na věkové skupině, nebo nejvyšším dosaženém vzdělání.. -- Abstract: This work will help companies that have kiosks or plan to implement them, to use such marketing tools that will lead to faster acceptance of the kiosk by customers and increase their use. It focuses on self-service kiosks (SSK), which are used in fast food restaurants. The aim of this work is to determine the causes of non-use of these kiosks and to propose such a measure that will lead to greater use of these kiosks. Primary and secondary data of selected companies will be used. According to the data on the use of SSK, it was evaluated in which units the primary data were collected. Primary data were obtained by a questionnaire survey of 300 respondents. The investigation revealed that the main reason for not using kiosks is the fear of time, other reasons are the complexity of the ordering system and the absence of personal contact. Customers would be brought to the kiosks by a discount on the total purchase or a reward for a free purchase. Furthermore, it was found that the evaluation of reasons and motivations does not depend on the age group or the highest level of education attained.
    Jánská, Michaela. Jolič, Jan, 1991-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    spotřebitelské chování. samoobslužný kiosek. moderní technologie. samoobslužné technologie. marketingová komunikace. rychlé občerstvení. zákazník. self-service kiosk. modern technology. self-service technology. marketing communication. fast-food. customer. bakalářské práce
    366.1. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.