Number of the records: 1  

Der Iserbote aus textlinguistischer Sicht

  1. Title statementDer Iserbote aus textlinguistischer Sicht / Michaela Sklenářová
    Personal name Sklenářová, Michaela, (dissertant)
    Phys.des.49 listů + 1 CD
    NoteVedoucí práce Tereza Hrabcová. Oponent Georg Schuppener. Název a text práce v německém jazyce
    AbstractBakalářská práce se zabývá periodikem Iserbote, které bylo vydáváno v roce 1860 v Mladé Boleslavi. Práce popisuje širší souvislosti ve vývoji regionálních periodik s ohledemna historický, politický a společenský kontext v regionu Mladá Boleslav od roku 1518 do roku 1860 a náledně se soustředí na rubriky a žurnalistické žánry, které jsou v Iserbote obsaženy, a stejně tak na analýzu vybraných textů.
    This bachelor thesis deals with the journal Iserbote, which was published in 1860 in Mladá Boleslav. The thesis describes the broader connections in the development of regional journals with historical, and social context in the region of Mladá Boleslav between 1518 and 1860. Thereafter the work focuses on the columns and journalistic genres that are included in Iserbote and also an analysis of selected texts.
    Another responsib. Hrabcová, Tereza, 1980- (thesis advisor)
    Schuppener, Georg, 1968- (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky (degree grantor)
    Subj. Headings regionální periodika - historiografie - Mladá Boleslav (Česko : oblast) * textová analýza
    Subj. Headings Iserbote * Boleslavan * Mladá Boleslav * Karmel * Mikuláš Klaudián * textanalyse * textanalysis
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect050 - Seriálové publikace. Periodika
    UDC(437.312) * (437.11) * [050+070.48]-027.541 * 801.73 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languageněmčina
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00176499
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 96913300709691sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.