Number of the records: 1
Návrh reklamní kampaně českého podniku vstupujícího na ruské trhy
Title statement Návrh reklamní kampaně českého podniku vstupujícího na ruské trhy / Stanislav Varnakov Personal name Varnakov, Stanislav, (dissertant) Phys.des. 44 listů : barevné ilustrace, grafy Note Oponent Zdeněk Valenta. Vedoucí práce Jaroslava Celerová Abstract Cílem bakalářské práce je seznámení se s marketingovými nástroji, které jsou nezbytné pro vytvoření kvalitní, a zároveň funkční reklamní kampaně na cizím trhu. Mimo jiné si zhodnotíme odlišnosti zahraničního trhu, na který bude samotná kampaň cílena. V praktické části již bude návrh kampaně přiveden k "životu" a s pomocí SWOT a PEST analýzy si ukážeme silné a slabé stránky samotné kampaně. The aim of the thesis is to get acquainted with the marketing tools that are necessary to create quality, and functional advertising campaign on the foreign market. Furthermore, we will evaluate the differences in the foreign market, on which the campaign will be targeted. In the practical part draft of the campaign will be "brought to life" and with help of SWOT and PEST analysis we will see the strengths and weaknesses of the campaign itself. Another responsib. Valenta, Zdeněk, 1975- (opponent)
Celerová, Jaroslava, 1955- (thesis advisor)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (degree grantor) Subj. Headings reklamní kampaně * zahraniční trhy Subj. Headings pivo * český trh * ruský trh * marketing * advertisement * campaign * beer * czech market * russian market Form, Genre bakalářské práce Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.113.6 * 339.13-027.543 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00174049 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 7587 3300707587 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1