Number of the records: 1  

Návrh reklamní kampaně českého podniku vstupujícího na ruské trhy

  1. DA 7587
    Varnakov, Stanislav, 1993-
    Návrh reklamní kampaně českého podniku vstupujícího na ruské trhy / Stanislav Varnakov. -- 2016. -- 44 listů : barevné ilustrace, grafy. -- Oponent Zdeněk Valenta. -- Vedoucí práce Jaroslava Celerová. -- Abstract: Cílem bakalářské práce je seznámení se s marketingovými nástroji, které jsou nezbytné pro vytvoření kvalitní, a zároveň funkční reklamní kampaně na cizím trhu. Mimo jiné si zhodnotíme odlišnosti zahraničního trhu, na který bude samotná kampaň cílena. V praktické části již bude návrh kampaně přiveden k "životu" a s pomocí SWOT a PEST analýzy si ukážeme silné a slabé stránky samotné kampaně.. -- Abstract: The aim of the thesis is to get acquainted with the marketing tools that are necessary to create quality, and functional advertising campaign on the foreign market. Furthermore, we will evaluate the differences in the foreign market, on which the campaign will be targeted. In the practical part draft of the campaign will be "brought to life" and with help of SWOT and PEST analysis we will see the strengths and weaknesses of the campaign itself.
    Valenta, Zdeněk, 1975-. Celerová, Jaroslava, 1955-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    reklamní kampaně. zahraniční trhy. pivo. český trh. ruský trh. marketing. advertisement. campaign. beer. czech market. russian market. bakalářské práce
    659.113.6. 339.13-027.543. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.