Number of the records: 1
Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014
Title statement Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014 / Jan Červinka Personal name Červinka, Jan, (dissertant) Production 2016 Phys.des. 61 listů : barevné ilustrace Note Vedoucí práce Pavel Maškarinec Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta, 2016 Another responsib. Maškarinec, Pavel, 1975- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie (degree grantor) Subj. Headings volby * volební kampaň * politický marketing Subj. Headings Slovenská republika elections election campaigns political marketing Slovak Republic Form, Genre bakalářské práce Conspect 324 - Volby, volební kampaně, referenda UDC 324 * 324:342.849.2 * 32.019.5:659.1 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00173112 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 7287 3300707287 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1