Number of the records: 1  

Didaktické zpracování hudebního žánru post-hardcore pro žáky 2. stupně základní školy

  1. DA 5200
    Hrubý, Pavel, 1991-
    Didaktické zpracování hudebního žánru post-hardcore pro žáky 2. stupně základní školy / Pavel Hrubý. -- 2015. -- 53 listů + 1 CD. -- Vedoucí práce Luboš Hána. -- Abstract: Bakalářská práce seznamuje čtenáře s historickým vývojem hudebního žánru post-hardcore, ale také se subkulturami s ním spojenými a činností konkrétních post-hardcorových kapel. Jejím cílem je popularizace daného hudebního stylu, se zaměřením na žáky 2. stupně základních škol. Dále by měla inspirovat příslušníky mladé generace ke kladnému vztahu k hudbě a aktivní hudební činnosti.. -- Abstract: This thesis informs a reader about the historical development of the musical genre of post-hardcore, but also about subcultures associated with it and activities of specific post-hardcore bands. Its aim is to popularize the musical style, focusing on students of upper primary school. Furthermore, it should inspire a young generation to a possitive relationship with music and active musical activities.
    Hána, Luboš, 1973-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy
    hudební výchova. post-hardcore. hudební žánr. činnost kapely. subkultura. didaktické zpracování. musical genre. activity of a band. subculture. didactic processing. bakalářské práce
    78:37.016. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.