Number of the records: 1  

Finanční gramotnost klientů výchovných ústavů jako problém sociální pedagogiky

  1. DA 4566
    Bobková, Dominika, 1993-
    Finanční gramotnost klientů výchovných ústavů jako problém sociální pedagogiky [rukopis] / Dominika Bobková. -- 2015. -- 62 l., [8] l. příl. : grafy. -- Ved. práce Michal Slavík. -- Abstract: Tato bakalářská práce se bude zabývat problematikou úrovně znalostí a dovedností v oblasti finanční gramotnosti u klientů z výchovných ústavů. V teoretické části se budeme zabývat důležitými pojmy a jejich vysvětlením a jaké jsou možnosti působení sociální pedagogiky v této oblasti. V praktické části budeme zjišťovat úroveň finanční gramotnosti klientů ve výchovných ústavech a také, jaké mají klienti finanční prostředky na život ve výchovných ústavech. Výzkum bude proveden pomocí dotazníkového šetření a bude analyticky zpracován. V závěru budou stanovena doporučení vedoucí ke zvýšení finanční gramotnosti.. -- Abstract: The bachelor thesis is focused to determine knowledge and skill level of nurture institutes clients in terms of finance. Theoretical part contains explanation of main terms and possibilities of social pedagogy influence in this field. Practical part is focused mainly to research of financial literacy of nurture institutes clients and also the level of their financial background in these institutions. Research is done by public questionaire and analyzed. In conclusion, recommendations will be established to increase financial literacy.
    Slavík, Michal, 1976-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    sociální pedagogika. finanční gramotnost. výchovné ústavy pro mládež. výchova. chování. klient. literacy. financial literacy. nurture. behavior. nurture institution. client. social pedagogy. bakalářské práce
    37.013.42. 37.03:336. 343.815. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.