Number of the records: 1  

Digitální marketing

  1. Title statementDigitální marketing / Radek Sedlecký
    Personal name Sedlecký, Radek, (dissertant)
    Phys.des.50 listů : barevné ilustrace + 1 CD
    NoteVedoucí práce Miroslav Barták
    AbstractPředmětem bakalářské práce je analýza digitálního marketingu a jeho využití firmami v Ústeckém kraji. V první části se práce zabývá teoretickou analýzou digitálního marketingu a ukazuje jednotlivé nástroje a prostředí digitálního marketingu. V praktické části se práce věnuje analýze firmy využívající digitální marketing. V závěrečné části je porovnání s konkurencí a doporučení pro firmu využívající digitální marketing.
    The bachelor's thesis deals with an analysis of digital marketing and its application for companies in Ústecký kraj. In the first part, the thesis deals with theoretical analysis of digital marketing and shows the tools and platform of digital marketing. In practical part the thesis deals with analyzes of company using digital marketing. In the final part deals with comparison of competition and gives recommendation for company using digital marketing.
    Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * veřejný internet * internetové sociální sítě * WWW stránky * reklama a propagace * cukrářství
    Subj. Headings digitální marketing * digital marketing * social network * advertisement * website * sweet shop
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.138 * 658.8 * 004.738.5-027.555 * 004.738.5:316.472.4 * 004.738.12 * 659.1 * 663.916 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169092
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 50883300705088sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.