Number of the records: 1
Digitální marketing
Title statement Digitální marketing / Radek Sedlecký Personal name Sedlecký, Radek, (dissertant) Phys.des. 50 listů : barevné ilustrace + 1 CD Note Vedoucí práce Miroslav Barták Abstract Předmětem bakalářské práce je analýza digitálního marketingu a jeho využití firmami v Ústeckém kraji. V první části se práce zabývá teoretickou analýzou digitálního marketingu a ukazuje jednotlivé nástroje a prostředí digitálního marketingu. V praktické části se práce věnuje analýze firmy využívající digitální marketing. V závěrečné části je porovnání s konkurencí a doporučení pro firmu využívající digitální marketing. The bachelor's thesis deals with an analysis of digital marketing and its application for companies in Ústecký kraj. In the first part, the thesis deals with theoretical analysis of digital marketing and shows the tools and platform of digital marketing. In practical part the thesis deals with analyzes of company using digital marketing. In the final part deals with comparison of competition and gives recommendation for company using digital marketing. Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketing * veřejný internet * internetové sociální sítě * WWW stránky * reklama a propagace * cukrářství Subj. Headings digitální marketing * digital marketing * social network * advertisement * website * sweet shop Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC 339.138 * 658.8 * 004.738.5-027.555 * 004.738.5:316.472.4 * 004.738.12 * 659.1 * 663.916 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169092 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 5088 3300705088 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1