Number of the records: 1  

Rethinking teacher supervision and evaluation

  1. Title statementRethinking teacher supervision and evaluation : how to work smart, build collaboration, and close the achievement gap / Kim Marshall
    Personal name Marshall, Kim (author)
    Edition statement2nd ed.
    Issue dataSan Francisco, Jossey-Bass, c2013
    Phys.des.viii, 232 s. : il.
    ISBN978-1-118-33672-4 (brož.)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings učitelé * hodnocení pracovníků * supervize * další vzdělávání
    Form, Genre příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC377.4/.8 * 371.711 * 005.962.131 * 37.011.3-051 * (035)
    CountrySpojené státy americké
    Languageangličtina
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 96153300015123FY - Králík Mgr.In-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.