Number of the records: 1
Dávat a brát
Title statement Dávat a brát : skrytá dynamika úspěchu / Adam Grant ; [překlad Zdeněk Mužík] Personal name Grant, Adam M., 1981- (author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : BizBooks, 2014 Phys.des. 311 s. : portréty ; 23 cm ISBN 978-80-265-0133-6 (brož.) Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Abstract Adam Grant boří mýtus, že ti dobří vždy skončí poslední, vyhaslí jako sopka a zbití jak psi. Dokazuje, že dárci mají větší pravděpodobnost stát se šampiony. Zajímá vás, jak a proč dárci převládají na vrcholu žebříčku úspěšnosti? Autor knihy vás seznámí s úspěšnými dárci z nejrůznějších oborů, včetně konzultantů, právníků, doktorů, inženýrů, prodejců, spisovatelů, podnikatelů nebo finančních poradců. Úspěšní dárci mají jedinečný přístup k aktivitám ve čtyřech klíčových oblastech: vytváření sítě kontaktů, spolupráci, vyhodnocování a ovlivňování druhých. Zjistíte, jaké jsou PŘÍNOSY DÁVÁNÍ: * jak rozvíjet vztahy s novými známými a posilovat vazby s těmi stávajícími * co je třeba k produktivní spolupráci s kolegy a jak získat jejich respekt * jak hodnotit ostatní, posoudit a rozvíjet talent druhých * objevíte nové strategie prezentování, prodávání, přesvědčování a jednání Dozvíte se, jaká jsou ÚSKALÍ DÁVÁNÍ: * jak se dárci mohou bránit vyhoření a tomu, aby se stali rohožkami agresivnějších lidí * jak se schopní dárci umí vyhnout pádu na dno žebříčku úspěšnosti * jak se realizovat v pomoci ostatním, aniž byste obětovali pracovní úspěchy Zjistíte, že dárci převracejí naruby obvyklý plán nejdřív uspět, a potom teprve pomáhat ostatním, naopak jsou důkazem toho, že ti co nejprve myslí na druhé, mají často později nejlepší vyhlídky na úspěch. úspěch může být nakažlivý, aneb Dárci jsou úspěšní způsobem, který vytváří dominový efekt, zvyšují úspěšnost lidí kolem sebe. proč jsou někteří finanční poradci úspěšní a jiní ne úspěch jednoho nemusí být na úkor druhého Pravá povaha člověka se pozná podle toho, jak se chová k někomu, kdo mu nemůže nijak prospět. Original Give and take Subj. Headings sociální interakce * úspěch * profesní úspěch * rozvoj kariéry * psychologie práce * social interaction * success * career success * career development * psychology of work Form, Genre populárně-naučné publikace * popular works Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 316.454.54 * 17.024.4 * 331.101.3 * 005.966 * 331.101.3 * (0.062) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 8701 3300013890 volný výběr M210 2014 Date due 31 days
Number of the records: 1