Number of the records: 1  

Ruská obchodní etiketa

  1. DA 3664
    Plyutenko, Nadezhda, 1993-
    Ruská obchodní etiketa [rukopis] / Nadezhda Plyutenko. -- 2014. -- 61 l. : grafy + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Lilia Nazarenko. -- Práce je psaná v azbuce. -- Abstract: Bakalářská práce "Ruská obchodní etiketa" se skládá ze čtyř častí, které seznamují čtenáře s pravidly a normami obchodní etikety. V práci se popisuje pojem "komunikace", její cíle, úkoly, druhy a zvláštnosti. Jsou zde rozebrány některé druhy obchodních vztahů a pravidla chování v obchodní sféře. V poslední časti jsou uvedeny výsledky sociologického dotazníku, který byl proveden mezi studenty. Hlavním cílem této práce je podrobné osvojení zvláštností obchodní etikety. Velká pozornost je přidělena mezinárodní etiketě, jelikož jde o nedílnou součást obchodní etikety. Jsou zde prozkoumány zvláštnosti a rozdíly národních kultur některých zemí z hlediska mezinárodní komunikace. Obchodní komunikace představuje složitý mnohostranný proces, který potřebuje detailní posouzení. Bakalářská práce uvádí obchodní etiketu, jako důležitý faktor, který zajišťuje úspěch v jakékoliv obchodní komunikaci. Mít dobrou výchovu, umět správně používat obecně přijaté zvyky chování, správně se chovat ve společnosti, kontrolovat své emoce a t. d., určuje úroveň kultury člověka a zároveň jsou to hlavní součástí současné etikety, které jsou rozebrané v této práci. Každý člověk, který se považuje za kulturního a respektuje svého spolumluvčiho, musí dodržovat základní normy etikety, a také vědět o jejich nutnosti. Znalosti etikety dopomáhají lidem vytvářet všechny možné podmínky pro spolupráce, které jsou nezbytné pro uskutečnění stanovených cílů.. -- Abstract: The Bachelor work "Russian business etiquette" consists of four parts, in which introduces with the rules and norms of business etiquette. This work covers the concept of "communication", its aims, projects, types and particular qualities; considers some types of business relationships and rules of behavior in business. The last part presents the results of sociological survey among students. The main idea of this work is a detailed study of the particular qualities in business etiquette. A lot of attention is paid to an international etiquette, as it is an integral part of business communication. Considered features and differences of national cultures of some countries from the point of view of international communication.
    Nazarenko, Lilia. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    ruština. obchodní komunikace. etiketa. obchodní etiketa. národní zvláštnosti. pravidly a normy chování. jednání. mezinárodní komunikace. business etiquette. national features. rules and norms of behavior. conversation. international communication. bakalářské práce
    811.161.1. 316.776. 395. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.