Number of the records: 1  

Determinace konkurenční výhody ČSOB a.s. na trhu ČR

  1. Title statementDeterminace konkurenční výhody ČSOB a.s. na trhu ČR [rukopis] / Dominika Kazdová
    Personal name Kazdová, Dominika, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.50 l., [2] l. příl. : barev. il., grafy, schémata, tabulky
    NoteVed. práce Oldřich Jetmar
    AbstractTato bakalářská práce se zabývá determinací konkurenční výhody marketingového mixu ČSOB a.s. na trhu ČR. Cílem práce je vymezení parametrů s potencí k dosažení konkurenční výhody a návrh na změny těchto parametrů. V teoretické části je představen pojem marketing se zaměřením na bankovní sektor společně s marketingovým mixem a jeho dílčími nástroji. V praktické části je provedena analýza parametrů marketingového mixu konkrétního produktu ČSOB a.s., kde tento mix je porovnán s mixy konkurenčních bankovních institucí ve stejné kategorii produktů. Po analytické části následuje návrh na úpravu marketingového mixu. V závěru jsou shrnuty výsledné poznatky a komentáře k uvedené problematice.
    This thesis deals with the determination of the competitive advantage of the CSOB's marketing mix on the Czech market. Aim of this work is to define parameters with the potency to achieve a competitive advantage and propose their alternation. Concept of marketing focused on the banking sector is the content of the theoretical part, where a marketing mix and it's sub-tools are presented. The practical part provides an analysis of the marketing mix parameters aimed at the specific product of CSOB, where this mix is compared with mixes of competing banks in the same product category. The analysis is followed by a suggestion for adjusting the marketing mix. The conclusion sums up the resulting knowledge and provides comments on this issue.
    Another responsib. Jetmar, Oldřich, 1973- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketingový management * konkurenceschopnost * klastry (ekonomie)
    Subj. Headings banka * marketing * marketingový mix * produkt * cena * distribuce * propagace * konkurenční výhoda * bank * marketing * marketing mix * product * price * place * promotion * competitive advantage
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:005 * 005.332.4 * 339.137.2 * 005.71-025.27 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00168911
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 33963300703396sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.