Number of the records: 1
Determinace konkurenční výhody ČSOB a.s. na trhu ČR
Title statement Determinace konkurenční výhody ČSOB a.s. na trhu ČR [rukopis] / Dominika Kazdová Personal name Kazdová, Dominika, (dissertant) Issue data 2014 Phys.des. 50 l., [2] l. příl. : barev. il., grafy, schémata, tabulky Note Ved. práce Oldřich Jetmar Abstract Tato bakalářská práce se zabývá determinací konkurenční výhody marketingového mixu ČSOB a.s. na trhu ČR. Cílem práce je vymezení parametrů s potencí k dosažení konkurenční výhody a návrh na změny těchto parametrů. V teoretické části je představen pojem marketing se zaměřením na bankovní sektor společně s marketingovým mixem a jeho dílčími nástroji. V praktické části je provedena analýza parametrů marketingového mixu konkrétního produktu ČSOB a.s., kde tento mix je porovnán s mixy konkurenčních bankovních institucí ve stejné kategorii produktů. Po analytické části následuje návrh na úpravu marketingového mixu. V závěru jsou shrnuty výsledné poznatky a komentáře k uvedené problematice. This thesis deals with the determination of the competitive advantage of the CSOB's marketing mix on the Czech market. Aim of this work is to define parameters with the potency to achieve a competitive advantage and propose their alternation. Concept of marketing focused on the banking sector is the content of the theoretical part, where a marketing mix and it's sub-tools are presented. The practical part provides an analysis of the marketing mix parameters aimed at the specific product of CSOB, where this mix is compared with mixes of competing banks in the same product category. The analysis is followed by a suggestion for adjusting the marketing mix. The conclusion sums up the resulting knowledge and provides comments on this issue. Another responsib. Jetmar, Oldřich, 1973- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketingový management * konkurenceschopnost * klastry (ekonomie) Subj. Headings banka * marketing * marketingový mix * produkt * cena * distribuce * propagace * konkurenční výhoda * bank * marketing * marketing mix * product * price * place * promotion * competitive advantage Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005 * 005.332.4 * 339.137.2 * 005.71-025.27 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00168911 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 3396 3300703396 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1