Number of the records: 1  

Determinace konkurenční výhody ČSOB a.s. na trhu ČR

  1. DA 3396
    Kazdová, Dominika, 1991-
    Determinace konkurenční výhody ČSOB a.s. na trhu ČR [rukopis] / Dominika Kazdová. -- 2014. -- 50 l., [2] l. příl. : barev. il., grafy, schémata, tabulky. -- Ved. práce Oldřich Jetmar. -- Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá determinací konkurenční výhody marketingového mixu ČSOB a.s. na trhu ČR. Cílem práce je vymezení parametrů s potencí k dosažení konkurenční výhody a návrh na změny těchto parametrů. V teoretické části je představen pojem marketing se zaměřením na bankovní sektor společně s marketingovým mixem a jeho dílčími nástroji. V praktické části je provedena analýza parametrů marketingového mixu konkrétního produktu ČSOB a.s., kde tento mix je porovnán s mixy konkurenčních bankovních institucí ve stejné kategorii produktů. Po analytické části následuje návrh na úpravu marketingového mixu. V závěru jsou shrnuty výsledné poznatky a komentáře k uvedené problematice.. -- Abstract: This thesis deals with the determination of the competitive advantage of the CSOB's marketing mix on the Czech market. Aim of this work is to define parameters with the potency to achieve a competitive advantage and propose their alternation. Concept of marketing focused on the banking sector is the content of the theoretical part, where a marketing mix and it's sub-tools are presented. The practical part provides an analysis of the marketing mix parameters aimed at the specific product of CSOB, where this mix is compared with mixes of competing banks in the same product category. The analysis is followed by a suggestion for adjusting the marketing mix. The conclusion sums up the resulting knowledge and provides comments on this issue.
    Jetmar, Oldřich, 1973-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketingový management. konkurenceschopnost. klastry (ekonomie). banka. marketing. marketingový mix. produkt. cena. distribuce. propagace. konkurenční výhoda. bank. marketing. marketing mix. product. price. place. promotion. competitive advantage. bakalářské práce
    658.8:005. 005.332.4. 339.137.2. 005.71-025.27. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.