Number of the records: 1
Marketingová strategie jako nástroj oživení centra obce
Title statement Marketingová strategie jako nástroj oživení centra obce [rukopis] / Hana Lisecová Personal name Lisecová, Hana, (dissertant) Issue data 2013 Phys.des. 54 l., [4] l. příl. : il., grafy, tabulky Note Ved. práce Petra Olšová Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013 Another responsib. Olšová, Petra (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (degree grantor) Subj. Headings cemtrum města management marketing teritoriální marketing prostorová struktura Ústí nad Labem urbanizace city center management marketing territorial marketing spatial structure Usti nad Labem urbanization Form, Genre bakalářské práce UDC (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165671 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 2272 3300702272 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1