Number of the records: 1  

Marketingová strategie jako nástroj oživení centra obce

  1. Title statementMarketingová strategie jako nástroj oživení centra obce [rukopis] / Hana Lisecová
    Personal name Lisecová, Hana, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.54 l., [4] l. příl. : il., grafy, tabulky
    NoteVed. práce Petra Olšová
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2013
    Another responsib. Olšová, Petra (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (degree grantor)
    Subj. Headingscemtrum města management marketing teritoriální marketing prostorová struktura Ústí nad Labem urbanizace city center management marketing territorial marketing spatial structure Usti nad Labem urbanization
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC(043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165671
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 22723300702272sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.