Number of the records: 1  

Politický marketing a české politické strany

  1. P-S 20634
    Matušková, Anna, 1978-
    Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006 / Anna Matušková. -- 1. vyd. -- Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2010. -- 174 s. : il. ; 21 cm. -- (Monografie ; sv. č. 32). -- 300 výt. -- ISBN : 978-80-210-5169-0 (brož.).
    2006. politický marketing - Česko. politické strany - Česko. volební kampaň - Česko - 2006. parlamentní volby - Česko - 2006. political marketing - Czech Republic. political parties - Czech Republic. election campaign - Czech Republic - 2006. parliamentary elections - Czech Republic - 2006. monografie. případové studie. monographs. case studies
    32.019.5:659.1. 329.1/.6. 324:342.849.2. 324:342.53. (437.3). (048.8). (078.7)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.