Number of the records: 1  

Global marketing

  1. Title statementGlobal marketing : a decision-oriented approach / Svend Hollensen
    Personal name Hollensen, Svend (author)
    Edition statement5th ed.
    Issue dataHarlow ; New York : Financial Times ; Prentice Hall, 2011
    Phys.des.xliii, 756 s. : il.
    ISBN978-0-273-72622-7 (brož.)
    Subj. Headings marketing * strategický marketing * mezinárodní marketing
    Subj. HeadingsInternationales Marketing Lehrbuch Fallstudiensammlung Export marketing Export marketing
    Form, Genre příručky * případové studie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:339.564 * 658.8:005.21 * 339.138 * 658.8 * (078.7) * (035)
    CountryVelká Británie ; Spojené státy americké ; Kanada
    Languageangličtina
    URL Obsah
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 36844212133100volný výběr P712 2011prezenční výpůjčka v knihovně

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.