Number of the records: 1
The multichannel challenge
Title statement The multichannel challenge : integrating customer experiences for profit / Hugh Wilson, Rod Street and Lindsay Bruce Personal name Wilson, Hugh, 1962- (author) Edition statement 1st ed. Issue data Amsterdam : Elsevier ; Oxford : Butterworth-Heinemann, c2008 Phys.des. xxii, 218 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-0-7506-8711-9 (brož.) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje rejstřík Contents Takže co je vícekanálový? - Pt. 1. případě vícekanálové - 1. Význam kanálů - 2. Tvorba vícekanálový zdroj konkurenční výhody - 3. Vícekanálové diagnostické - Pt. 2. Rozvoj vícekanálové strategie - 4. Definování pravého kanálu kombinace nabídnout - 5. Integrace vícekanálové návrh - 6. Stavební pouzdro pro změnu - Pt. 3. Tvorba vícekanálové práce v praxi - 7. Organizování úspěšného zavedení změn - 8. Sledování a měření efektivnosti - 9. Podpora zákazníkům využívat kanály efektivně. Another responsib. Street, Rod (author)
Bruce, Lindsay (author)Subj. Headings marketing * řízení vztahů se zákazníky * organizace podniku Subj. Headings Marketing channels. Customer services. Organizational effectiveness. Form, Genre monografie Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005.72 * 005.346 * 339.138 * 658.8 * (048.8) Country Nizozemsko Language angličtina Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 3504 4212131864 sklad D Date due 31 days
Number of the records: 1