Number of the records: 1  

The multichannel challenge

  1. Title statementThe multichannel challenge : integrating customer experiences for profit / Hugh Wilson, Rod Street and Lindsay Bruce
    Personal name Wilson, Hugh, 1962- (author)
    Edition statement1st ed.
    Issue dataAmsterdam : Elsevier ; Oxford : Butterworth-Heinemann, c2008
    Phys.des.xxii, 218 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-0-7506-8711-9 (brož.)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje rejstřík
    ContentsTakže co je vícekanálový? - Pt. 1. případě vícekanálové - 1. Význam kanálů - 2. Tvorba vícekanálový zdroj konkurenční výhody - 3. Vícekanálové diagnostické - Pt. 2. Rozvoj vícekanálové strategie - 4. Definování pravého kanálu kombinace nabídnout - 5. Integrace vícekanálové návrh - 6. Stavební pouzdro pro změnu - Pt. 3. Tvorba vícekanálové práce v praxi - 7. Organizování úspěšného zavedení změn - 8. Sledování a měření efektivnosti - 9. Podpora zákazníkům využívat kanály efektivně.
    Another responsib. Street, Rod (author)
    Bruce, Lindsay (author)
    Subj. Headings marketing * řízení vztahů se zákazníky * organizace podniku
    Subj. HeadingsMarketing channels. Customer services. Organizational effectiveness.
    Form, Genre monografie
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC005.72 * 005.346 * 339.138 * 658.8 * (048.8)
    CountryNizozemsko
    Languageangličtina
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 35044212131864sklad DDate due 31 days

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.