Number of the records: 1  

Marketingová strategie hotelu Vladimír v Ústí nad Labem

  1. Title statementMarketingová strategie hotelu Vladimír v Ústí nad Labem [rukopis] = Marketing strategy of hotel Vladimír in Ústí nad Labem / Vendula Zelenková
    Par.titleMarketing strategy of hotel Vladimír in Ústí nad Labem
    Personal name Zelenková, Vendula, (dissertant)
    Issue data2009
    Phys.des.56 l., [3] l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    AbstractTématem bakalářské práce je marketingová strategie hotelu Vladimir v Ústí nad Labem, který je součástí největšího mezinárodního hotelového řetězce Best Western. Cílem bylo provedení marketingové analýzy a na jejím základě zhodnocení stávající marketingové strategie hotelu. V první části se zaměřuji na představení hotelu a jeho služeb. V druhé části se již věnuji komplexní marketingové analýzu. Rozebírám cílový trh hotelu, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu a analýzu konkurence. Poslední kapitola je věnována marketingové strategii hotelu, která je v současné době ovlivněna celosvětovou finanční krizí a v závislosti na ni navrhuji zlepšující prvky strategie.
    The theme of bachelor work is marketing strategy of hotel Vladimir in Ústí nad Labem which is part of the largest global hotel chain Best Western. The aim of this work was marketing analysis elaboration and on the basis of marketing analysis evaluation of the current marketing strategy hotel. The first part focuses on introduction of hotel and its services and on marketing analysis. I analyse target market of hotel, analyse external environment and internal environment, SWOT analysis and competition analysis. The last chapter is devoted to marketing strategy of hotel, which is in present time affected by global financial crisis, and in dependence on the crises I propose improving elements of strategy.
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * dodavatelé * hotely
    Subj. Headings Ústí nad Labem (Česko)
    Subj. Headings Marketingová strategie * marketingová analýza * Marketing strategy * marketing analysis
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC(437.315) * 640.41 * 658.711 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068916
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 43034212129749sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.