Number of the records: 1  

Analýza internetového marketingu v České Republice

  1. Title statementAnalýza internetového marketingu v České Republice [rukopis] = Analysis of internet marketing in the Czech Republic / Michal Jonák
    Personal name Jonák, Michal, (dissertant)
    Issue data2008
    Phys.des.47 l., 2 l. obr. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2008
    Another responsib. Jetmar, Oldřich, 1973- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (degree grantor)
    Subj. Headings internetový marketing - Česko * elektronický obchod - Česko
    Subj. Headingstarget marketing LM-reality česká internetová populace internet marketing target marketing LM-reality czech internet population
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.849:004.738 * 339:004.738 * (437.3) * 658.8:004.738.5
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00031558
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 38294212127543sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.